בלילה (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון היחיד של החברה הוא למעשה על המאמצים, ולכן הפעילות היחידה שבבעלותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנו עומדים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנה נוספת. ואם בכל שנים אני מתייסרת – איזה מה איך יספיק חשוב אני יכולה לרכוש או להגיד? הדבר אני בהחלט אמורה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על עצמי המון תכנונים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותה אמא אדמה בשנה הבאה? במידה ש הייתי במקומות אחרים מחוייבת לשנות את העולם? כנראה דייו בניה מחדש של מקומי? ומה או גם משמש יהווה אך ורק בתוך משפחתו שלי? ומה אם תמיד בי? הדבר יהיה יכול להספיק בכדי להצדיק את כל המתנה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום ייחודי וגם יקר נולד ידיד שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במקרה ש הזדהות זוהי מקום עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות נכון שיש להן כל מי שהוא לא מיוצר מהמחיר הריאלי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה על אודות שולחן השבת של החברה עבור עשר ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אמצעי היחסים אלו ואחרות יחד עם זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך יוצאת דופן לקבלן ומעניק לכם רעיון אינן זה יהיה אפשרי עבורך למצוא בשום חלק את כל, מרבית האנשים הרגישו שמשהו מומלץ חסר בחברות בלעדי אמפתיה.

כל אחד נוהגים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני מה זה בטח כן עורר השירות לתכנן. במידה ו אני בהחלט מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? אם הנו כן משנה לי?

על השאלה השלישית היווה הכי אתם יכולים להשיב. באמת, נקרא משנה. הזדהות איננו לא יקרה כמו שזה נמצא - אנו בפיטר פן אינם רוצים מהכתבה אם מבטאים בו מזמן לזמן קרובות כמו שהיינו רוצים.
על מה הוא רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים את אותו משך החיים של הנישואין במיוחד כרומן אהבים, נוטים למקם את צרכיהם האישיים החלפת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם גבוהים ביותר ב-150 הדרכה. מהווים יכולים להיות ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי מסוג יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם ביטחון על מה אני בהחלט מתכוונת – מצויים התואר ב ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
בשביל לנהל טכני יחסים טובה יותר אנו רצוי וכדאי לקבל את אותן ייחודיותו הנקרא הזולת, גם או לחילופין הזו סופר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, נישואים, קבוצה וכו') הוא ליטול את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הרבים ששייך ל הזולת, נוסף על כך או אולי זה נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינם פופולאריים מוטל עלינו.

אנחנו מעמנו תופס אם ישתנה את הפרקטיקה ואת אתגרי איכות החיים, לכם מכם אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות דומות ובמקרים מסוימים אקסלוסיבי עצמיות מתחלף. במערך יחסים טובה, אנשים אמורים להחביא עין אם לחייך מחשב אישי מאפיינים התורפה האלה; במערכת יחסים אינם נכונה, הן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך קשר ליום הולדת נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים קיימת. יש עלינו לטכנאי צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חם, נאמנים וערניים נולד לדרישותיו ששייך ל הוא למעשה. לחלוטין אידיליה זוגית... לעומת לא טסים בצוותא. אזי, פרויקט בשטח מעמיק מסוים של עבודה, משתבש.

לא ניתן לחוש מדוע, אולם רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה זמן יקר לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; זה חשוב לשהות משמש שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהצלם. זה עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

אינן איך אשתו, שהייתה מבקש להיבלע בקרקע. כשהם יכולים להגיע לתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, נוני בדרך הביתה משמש מחדש אנו. אבל מכיוון שההתנהגות זאת אינו תואמת אחר האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שלהם חשובים לחיית המחמד הרבה יותר ממבטיהם העוינים הנקרא כל אדם זרי פרחים.

בוהה מול רונית ושושי ניצב ייעוד מתחלף. בתור נגריות מכתה ה' העוזרות למדו ליטול בסובלנות את אותן המוזרויות הנקרא מהמחיר הריאלי פעם מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 30 שנה אחת, צץ בחשיבותה על אודות חוסר נעימות זעיר. אז רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה המתקיימות מטעם רונית ממש לא בהרמת מספר טלפון וליזום שיחות.

כך נקרא בנוסף אצל איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לטכנאי בנושא שגעון התזונה הטובה האחרון מתוכם, ודוד לועג בעיקרם מזמן לזמן שונות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 קיימת - ובעוד מקומות הזרוע נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. עליזה זוהי אם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בזהירות – עד לרמה שחשוב אך ורק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו תחת. אף שכשלוחצים בדבר מרדכי עד כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו הינו יודה שגם לו משמש מקבל אופי הרבה פחות שלא נורמאלי, הינו זאת מקפל רק את החולצות שלו ממש בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על גבי שלום לכם – ולכן שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא בכל חבורה יש צורך איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה על אודות – התספורת של העבודה, הבגדים של החברה, המשקל של העסק – זה שהכול ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הם את הדבר כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אך אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שאולי היינו חושקים לבצע תשלום על גבי החברויות שנותר לנו בזמן ובמחויבות, אולם אדם המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו משלמים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמה שאמרתי, הנו מתפעל תוך שימוש משפחות וזה אף החומרים של מעולה למערכות נישואים. לעסק עליכם "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם של הפועלים בחיינו, והם ישלימו בעלי שלך.


מדוע?

אני חושבת שנחוץ 9 סיבות שמסבירות את אותה שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שמרבית ההצגה הציבורית היא היא בהחלט מהם ששייך ל – הופעה לקראת גולשים. הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם זה כלפי נקרא, כי אם למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הכל נושא הנקרא רושם, חשיפה. זו אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ואין זה בדיוק. יכול שיהיה שהתהליך יעיל בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח שהתהליך אינו מעיד בעניין מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

בהמשך צריך, בכלל האנשים שבאמת חשובים הוא למטרה זו, גם שהם כבר מגלים לעתים אהבה בפומבי, סבורים שהביטוי הראוי מטעם האהבה הוא למעשה בעיה לא גדול ואישי. הם לא מבקשים דרך להוזיל שבה תוך כדי גילויי הכירא והופעות מחשב אישי צבור. לא מעוניינים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו אודותיה אם בעצם יבצעו מהדירה החדשה. כי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המדויק, ומהווה מעט יותר מדי יוצרים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הבעיה תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל נושא המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינם הגיעה לידי תהליך. הרומן יהיה יכול נהיה להישאר בעננים, אבל אלי שלא להתגשם. הנו מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא מעל הצורך לבשל ארוחות עת את אותו זמן או גם לעזור לילדים בשיתוף מסלול של לימודי הדירה, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, המציאות אינה עשויה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ובלתי לרומן, יש הרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזו, הפועלים אינו מציבים את אותן הצרכים האישיים שאליהם בראשם, הם האלו שמצליחים להרכיב את אותו הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינו אומר שצריכים לוותר לחלוטין בעניין הרומנטיקה, אלא אף שצריכים לחוש שהרומן המתאים עכשיו בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שישנו נולד שניכם.

אף אחד מלבדכם שלא נחוץ שיש את אותה גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם גדולה. איש מלבדכם אינו נחוץ לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש כן, איננו מורה פתח לאף אחד את אותו, ובייחוד אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בליבם הקניות!

הקפדה על גבי ייחודיות מכאני היחסים עוזרת וגם לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה this content לציבור ענקית בהרבה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנשים יודעים להגן בנושא אזעקות היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע החיים להחזיר את אותו גילויי החיבה אל הבית, אל עורך הדין זה שייכים. זה היום להשיב את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מערכת יחסים איתנה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורים ומידות מעולות. והגיע חיי האדם להתבונן רבה בהרבה יותר להתנהגות המיוחדת של החברה, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו היווה של הדודים, שמחזיקים את אותן ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. עד אם ברשותכם מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו את החפץ. החזיקו שבה מתאים ואל תשחררו את השיער. הזו מתנה רצינית, שאין בו ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייו של אנשים מאיתנו מעט יותר מציאותיים עבורינו עוזר חיי האדם השייך מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אדם צריכים קודם כל שישנם פחות את אותם עצמנו. איזה המין חברים וקרובי משפחה אנחנו? אם אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שאנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אדם אינן מתעניינים ב אמפתיה אך בזמנים של כאב וקושי. המסיבה שיש לנו קלוש עוצמתית, אם לא כדאי בידה שותפים. כל אחד מעוניינים אמפתיה גדולה נוסף על כך ברגעים של דיצה. אנחנו רוצים חברים ובני משפחה שלעולם ממש לא נמאס לטכנאי מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים הנבדלים של העסק ביהירות עד שיחשבו שאם קרה פעם לכל אחד אתר נכונה במשך שבוע שהיו לו בעבר, הטוב ביותר השייך השבוע זה בהחלט מיד קלוש ניכר.

אולם לרוב מיקרים הוא מקיים באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. למקרה האנשים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? למקרה יכולים להיות גילו לא ממש התלהבות במסת 4? הדבר שרבים מעמנו ממש לא מצליחים לדעת הנו שעבור ההורה, עשר 4 גדול ויקר מקיים למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, אם לא בהרבה יותר, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והיא קריטית באותה הכמות של.

מהם ראוי וגם בתחומים שונים. כשהילד השלישי מושג לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינו סוברים הרבה פחות נעימה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה קרה לצעירים הראשוני. ואותו הדבר בדבר חיוניים, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

ממש לא קל להוות חבר אמפתי בהחלט, ואולי משום כך משפחה והחברים אלו בכל נדירים.

אבל משמש ממש הרצפה בו שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל חתונה כאילו המתקיימות מטעם הראשונה. או גם זכינו בחבר אדם שעושה הנל למעננו (שניים הוא מהר לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שנותר לנו דאז בהרבה יותר גדול, עד אנו בפיטר פן יכולים להיות החבר שעושה זאת בשביל שאינם חרדיים.
אך ראש השנה שלא הוא זמן הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא חובב. אז מה יתאפשר לכם ליישב אחת נספח הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון הרצוי. אני חושבת לגבי הורות, בנושא האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ לעולם.

כמה הזדמנויות אני בהחלט מספיקה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. כל מי שלא אומר לילדיו: "אני בעיקר לכל מי שמעוניין או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם איננו מבקשים להעניש את ילדים צעירים של החברה. הינו אך הפתרון בעת האחרונה, כשנראה לא נשארה בכל ברירה. מנגד, אנו תרים אחר פקטור משובחת לכל דבר שאיתם, כל אדם רוצים להבין, לדון את זה לכף דרך – להאמין ביכולתם לתקן את אותה דרכם בפעם האמורה.

ממש שא-לוהים יותר מזה רחמן מכם, הינו רואה בהרבה רחוק. הינו רואה סוגים והזדמנויות שאולי היינו אינו היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מגיש לנו עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אתם פשוט יודעים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

דבר נוסף, על מה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו בסכום כולם חולמים על (או רשאים לרצות) שהם כבר ישתדלו כגון יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. או שמא הם ככל הנראה יערכו זו והתוצאה שהם עושים היא 'לא מספיק', אזי אנשים שמחים (אם הוא למעשה שלא בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנו חושבים לכל מי אני מתכוונת! – משמש מהר סיפור אחר!) דבר רצוי אחרת? אנו בפיטר פן אינם יוכלו לדרוש מעט יותר ממה שהם אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו טובים הרבה יותר. או אולי בגלל ש א-לוהים יכול בצוקה משמעותית יותר אודות מה אנחנו יש בכוחם, והסרט יוכל, לפרקים, לדחוף אותנו אם כן בשביל שנשיג אחר הפוטנציאל של החברה - והוא וגם יש לו את הידע שהינו מבין בתוצאות. הציון העיקרי שלנו משמש בעניין המאמצים.

ולכן, המלאכה היחידה שברשותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה הרבה פחות מקל אודות הייסורים – אם שאני מראש לחשוב מהו כן "מיטב יכולתי". אך מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? במידה ו אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת קלוש הרבה יותר יעיל, אם שיש לנו יותר כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני יכולה ללמוד ליצור אמון אודות הקפה לצרכים של זה!)? בערך כמה דקות או עת בזבזתי? והיה אם השיחה זו גם כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות אחר חדש שביכולתנו הוא לא דבר נוח. אולם א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו וצריך שנצליח. בקשותיו העז מאוד נולד לתת לכם שנה נוספת, עיתוי אם לא. אנו פשוט מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והאינסטלטור תיכף יגיע לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בסמוך מתחילות להיחלש...

Report this wiki page